Hell-0 semua =,= . Welcome To My Not So Beautiful Blog . Anyway, i hope you like it and i love so much BIGBANG . Hope you so . Hahaha . Don't forget to follow . Assalamualaikum :)

Sunday, 21 August 2011

Version 2

Facebook chat versi baru agak menjengkelkan. Rasa macam tidak mesra pengguna pula. Dan rasanya memang tidak mesra pengguna pun, sebab tu aku tak suka paparan chat versi baru ini.

Oleh sebab tu, aku bertukar kepada chat versi lama. Aku rasa korang pun tidak suka kan versi yang baru ni, kalau suka sila bagitahu sebabnya.:)




Ok, untuk kali ini aku hendak kongsi 2 addons yang boleh jadikan facebook korang kepada versi lama. Addons untuk pengguna firefox dan juga pengguna google chrome.

No comments:

Post a Comment