Hell-0 semua =,= . Welcome To My Not So Beautiful Blog . Anyway, i hope you like it and i love so much BIGBANG . Hope you so . Hahaha . Don't forget to follow . Assalamualaikum :)

Monday, 14 March 2011

nk luahkan kt spe ni...

Assalamualaikum....



Entry ni aku tulis semasa aku berada di dalam kelas...
Walaupun aku nmpak happy jerk,
tp hati aku ni sbnrnya rasa risau dan sentap....
Aku tau aku tak sepatutnya membiarkan blogger tahu hal aku ni,
tapi aku tak tahu nk cerita dgn saper...
Aku tak tau knp jadi mcm ni...
Aku tau mmg salah aku kan...
Tapi takkanlah kau nk terasa hati dgn aku lama-lama...
Pergh..
Aku kalau terasa hati dgn kau pown, tak der maknanya nak lama-lama..
Sekejap2 sudah lah kan..Kata umur dah nk menjengah 20 tahun..
Takkanlah nk merajuk mcm budak 6 tahun..
Aper kes???
Tolong lah weh... Please be matured ok...
Kau buat mcm ni, lagi buat aku terasa hati kau tau tak?
Tolong lah weh, bila masuk bilik tu, rinngan2kan mulut ucap ASSALAMUALAIKUM..
Susah sgt ker?
Tolong lah weh... manis kan muka kau tu bila bercakap..
Dgn kawan2 kau, muka kau kemain manis, tapi bila aku yang ckp dgn kau..
Muka kau lain sgt...Aper yg kau tak puas hati sebenarnya?
Sebab kawan baik kau yang baru tu ker?
Atau sebab aku tanya kau pasal katil mana kau nak duduk?
Aku penat lah mcm ni weh..Seriously aku penat..
AKu mula tgk ko masam muka dgn aku, biler aku balik dari BIG aritu...
Lepas tu, kejap elok..Kejap masam..
Sekarang memanglah masam jerk..Kenapa weh?
Aper masalah kau?
Kau kena ingat, lagi kau buat mcm tu, lagi terseksa jiwa kau..
Relaks-relaks sudah...
Tak pewlah, aku harap, cuti 2 minggu ni..
Ko release kan STRESS ko tu..

Kalau kau baca entry aku ni,

Paperpown aku nak kau tahu, walaupun ko tak puas hati dgn aku..Ko marah dgn aku, tapi aku aku sentiasa doakan mak kau sentiasa aman di sana..Amin..

Maaf kepada kwawan2 sekalian,
sebab cerita dalam blog,
aku tak tahu nk cerita dgn saper,
aku tak tahu nak luah dgn saper,
kalau cerita dgn kawan pown,
ader yg tak amik serious,
yelah kan, berat mata memandang,
berat lagi mahu memikul...

No comments:

Post a Comment